VIP-VIP TERKENAL!!

Saturday, November 13, 2010

~BICARA BUATMU SAHABAT~







Aku sedaya termampu untuk segala harta yang aku miliki. Biarlah ianya bukan harta benda. Sekadar nukilan hikmah cuma. Semoga kita tetap di landasan yang Esa. Dan andai esok aku miskin pedoman. Semoga kalian sudi membimbing dan berpesan kepada ku. Untuk pulang semula..

Aku sanggup luangkan masa yang ada. Untuk merasai nikmat dan eratkan silaturrahim bersama kalian. Dan semoga dikala aku kesempitan waktu, Untuk terus berhubung denganmu.Hubungilah.

Fizikal dan naruni ini masih ampuh, Benar-benar muda...Dan memerlukan kalian semua. Yang telah lama mengemudi sebuah kehidupan. Agar aku tak bersimpang.........

Kala ini aku masih ada disamping kalian. Namun Hari esok malah sesaat mendatang. Belum pasti aku hidup atau mati????.............




No comments:

Post a Comment