VIP-VIP TERKENAL!!

Tuesday, August 23, 2011

Tahun nie tak dapat kad raya pon!!..

Salamm Terbaik ummat!!...hye dear readers...apa kbr semua??..sihat ker...harap2 sihat belaka la erkk...iyerr laa kann...nk dkt raya nie jangan lah ada perkara2 buruk berlaku kt kita..btol x??..haa..yg main mercun tue..berhenti2 lah main mercun nyer...tkot nant berlaku perkara yg xelok..dah xboleh nk raya...Nauzubillahiminzaliik....mintak lah dijauhkan yerk!!...



Erm..yang aku nie dok rumah..tunggu la...posmen datang tiap2 hari..ada x org nak bagi kad raya kt aku....tahun nie xder pownn!!....waaaa...sedihnyerr...seperti tahun2 yg lepas...aku la pengumpul kad raya yang paling banyak dalam family!!..hahah...agak bangga sedikit...muahaha...yerrr la kan..time balik raya jer..mesti abah aku tanya "Banyakker bawak balik kad raya tahun nie"..hehe...(dah tahu yg anak dyer nie mesti bawak balik kad raya..hehe)..kelakar jerr...TAPI...tahun nie memang xdok langsung nk bagi..semua dah lupa kat aku kot....yerr la kann..masing2 dh nk smbung belajar tempat lain..and maybe lepas nie susah nk jumpa daah ponn..huwaaaa...sediih!!!!..





Dan mungkin jugak aku xdapat kad raya tahun nie sebab aku duduk kt rumah jer kot..sebab tue la takder pon orang  nak bagi kad raya kat aku..hehe..seperti tahun-tahun yang lepas...aku tinggal di asrama...so senang jer la kawan2 nak bagi kad raya kat aku kan...balik-balik sekolah jerr...bukak loker..ader orang selit kat raya...pastu masuk kelas jer..ader yg tampal kat raya atas nama aku..pastu pulak..nak tido pon...angkat batal sikit...dh jumpa orang selit kat raya kat aku..macam-macam ragam dyer org nie..bila kenang kan balik semua kenangan tue..rasa seronok jerr..hehe..rasa mcm  dihargai dan diingati selalu..wahhh...seronok beb!!..

Tambahan pulak aku nie memang suka baca kad raya....maybe jugak aku nie jenis suka membaca,,hehe..xkesah la kad rayaa pon..surat ker..mesti laju jer nk bukak and xsabar nk baca isi dalam surat tue..haha..padahal bukan surat cinta ponn!!haha..tapi dah rasa seronok sangat,,sebab ada kwn dari jauh masih ingtkan aku lagi..serius aku terharu sangat!!...hehe,,itulah saat yg paling xboleh lupa..even kawan baik kita jauh dari kita...dan memberi semangat melalui kata2 dyer melalui surat,,,seriously..aku dapat rasa keikhlasan dyer...aku dapat rasa apa yg dyer ckp kt aku...dan aku dapat semangat tue jugak...Alhamdulillah..bersyukur dikurniakan sahabat yang sangat baik dan memahami... :)




ehermm...ok lah korang..sampai sni jer la aku tulis...malas nak mengarut panjang2..hehe..nanti bosan pulak

 kan??..btol x..hehe..so sper yg sudi nak bagi kad raya kat aku nie??.hehe...Tak malu!!..main2 jerr la..ok la semua...jaga diri yerr..tata...salam semua..!!! :)


P/s:-sedihnyerr.....nak kad raya!!!..huhu.. :P

4 comments:

  1. huhu,samalah kita.mebi kan skg ni org dah tak pakai kad raya, orang guna fb and mesej je :'(

    ReplyDelete
  2. cheqwa:-..hermm..tue la pasal kot..teknologi skrg dh canggih sgt..semua nyer dh mls nk tulis2 nie...nk menaip jer kerjanyer..hehe...

    ReplyDelete
  3. same la kite..
    dulu2 jer rajin bgi kad raya..

    ReplyDelete
  4. cik kartun:- hehe...dlu2 jer...tp sgt seronok kan...bila kenangkan balik.hehe..

    ReplyDelete